zondag 24 juni 2012

Smrikva Bowl: zondag 24 juni, trainen en spelen


Vanmorgen zijn de kinderen al van 9.30 uur tot 10.30 uur gaan trainen. Die training heb ik niet gezien. Ik ben even naar de stad Pula gegaan. Wij logeren net buiten de stad, maar ik wil jullie niet de mooie plaatjes van Pula onthouden. Een paar maar, want eigenlijk vind ik er zelf niet veel aan, maar dan is in elk geval een beetje duidelijk in welke omgeving we zitten.
De zon schijnt 's ochtends vroeg al
en blijft de hele dag prominent aanwezig



 Een klein overzicht van de haven van Pula.
Abramovic zit op het achterdek van zijn jacht de uitschakeling van Rusland te verwerken.
Dick Advocaat was nergens te bekennen....

Twee foto's uit Pula zelf en dan vind ik het wel weer genoeg. Ik weet niet wat het is, maar het zag er nog enigszins bijzonder uit.



Om 13.00 uur werd er weer getraind. Helaas waren Julie en Tess net klaar toen ik aankwam, daarom vandaag geen foto's van tennissende meiden. Verderopnog wel foto's van hen.
Thijmen en Frank trainden op de voorste baan.

Tim bekijkt alles geconcentreerd
Frank laat zien dat er gravel genoeg op de baan ligt

Thijmen serveert
Frank legt aan voor een forehand
Thijmen strekt zich naar de bal
Liam en Fons speelden op de achterste baan. Helaas zijn het daardoor foto's met netten en palen er tussen.
Annemieke houdt de tweede
baan in de gaten

Liam serveert
Fons doet dat met links







Na de tweede training was het tijd voor een koele duik. De ouders van Tess zijn net aangekomen op een camping in Pula met een mooi zwembad. Tijd om te spelen!


De mannen van Intime voor de zee.
 Er lagen iets teveel stenen
Dus het zwembad in, uiteraard ook
in het water met tennisbal... 











De mooiste foto van de dag
Na het zwemmen werden er boodschappen gedaan. Vandaag zijn Fons en Frank de hulptroepen. Dus helpen met boodschappen, tafel dekken, eten klaar zetten, enz.
Om de ouders thuis een indruk te geven waar de kinderen verblijven, heb ik van het huis nog een paar foto's gemaakt.
Buitenkant huis

Frank en Tess ruimen de boodschappen op in de keuken



Badkamer waar Leon per abuis de grote
boodschap doet in de voetenwasbak
Wie hierna zijn/haar voeten wast,
houdt waarschijnlijk stinkvoeten...

Kamer van T & T, ofwel Tim en Thijmen

Kamer van de Sambeekjes,
ofwel Annemieke en Fons

Kamer van Liam en Frank

Eetgedeelte

Woonkamer met matrassen voor
Julie en Tess 
En voor degene die maandag zijn/haar partij verliest,
is er aan de overkant van het huis een tijdelijk onderkomen tot het einde van het toernooi...

Maandagochtend 8.30 uur is de openingsceremonie. Dat wordt vast leuk en dan wordt ook de loting bekend. Op de eerste speeldag spelen de meisjes op Smrikve Club en de jongens op een ander park in de buurt. Dan zal ik vliegende reporter spelen om zoveel mogelijk van de wedstrijden mee te krijgen.
Vanaf dinsdag zullen waarschijnlijk alle partijen op Smrikve worden gespeeld, als er natuurlijk niet teveel regen valt. Oh nee, we zitten niet in Nederland... :-)









1 opmerking:

  1. beste Frank,
    Dank voor je foto's en informatie. Geweldig om het allemaal te zien. Krijg hierdoor een indruk en bevestiging dat jullie het daar goed naar de zin hebben. Zeker voor de kinderen een fantastische ervaring welke ze niet zullen vergeten. Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar op afstand leef ik met jullie mee.
    Hartelijke groet, Fons van Sambeek.

    BeantwoordenVerwijderen